Fiat e-Ducato

 E-Ducato har en ny elektrisk motor med 122 hk og 280 Nm holder den også fast i de klassiske fordele, der har gjort Ducato til en af de mest populære varebiler på det europæiske marked i 40 år. Den har stadig en høj lasteevne og stor varerumsvolumen, og den er stadig driftssikker og har lave driftsomkostninger. Og nu er de danske priser og udstyrsvarianter klar. E-Ducato kommer til Danmark som både kassevogn, chassis og combi (persontransport). 

Fås med to batteripakker 
Den kommer med to mulige batteripakker på 79 kWh og 47 kWh, der giver en rækkevidde på henholdsvis 283-219 km og 174-134 km WLTP afhængig af varianten. Som kassevogn kan størrelserne L2H1, L2H2, L3H2 og L4H3 fås med batteripakken på 47 kWh, mens L3H2 og L4H3 desuden også kan fås med 79 kWh. E-Ducato kassevognen har desuden et højt niveau af standardudstyr og byder på bl.a. AEBS (Safety Brake), LDWS (Lane Departure Warning System), elbetjente sidespejle med varme, automatisk aircondition, radio med 5’’-touchskærm og DAB, dobbelt passagersæde i midten med 3-punktsseler, bakkamera, parkeringssensor bagtil og sortlakeret kølergrill.

Ducatoemidt

100 km på under 30 minutter

Alle varianter af den nye E-Ducato kommer som standard med et mode-3-kabel samt en lader på 11 kW, som kan opgraderes til 22 kW. Begge ladere kan kombineres med en DC-lader til hurtigopladning. En batteripakke på 47 kWh, der bliver opladet med 11 kW, er under 5 timer om at blive ladet fuldt op. Med 22 kW tager det 2 timer og 25 minutter, og med hurtigopladning tager det under 50 minutter at lade batteriet op til 80 procent, og strøm til 100 km tager under en halv time. Batteriet er udviklet specifikt til E-Ducato og består af enten 3 eller 5 pakker på 15,8 kWh. De er parallelforbundne, hvilket giver den unikke fordel, at hvis en af pakkerne bliver beskadiget, kan E-Ducato fortsat køre videre modsat biler med serieforbundne batterier, der standser.

Få et tilbud eller book en prøvetur